Outsourcing to strategia zarządzania, polegająca na oddaniu na zewnątrz (partnerowi zewnętrznemu - outsourcerowi) zadań nie związanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy. Dzięki temu firma może skupić swoje zasoby i środki finansowe na tych obszarach stanowiących podstawę jej działań, w których osiąga przewagę konkurencyjną.
Oferujemy klientom identyfikację potrzeb informatycznych na podstawie przeprowadzonej analizy procesów biznesowych wewnątrz firmy, co pozwala na zbudowanie strategii rozwoju infrastruktury informatycznej.
Współpracujemy z partnerami na zasadzie częściowego (polegającego na serwisie wybranych elementów infrastruktury IT), jak i kompleksowego outsourcingu informatycznego:
- czuwamy nad prawidłowym i bezusterkowym funkcjonowaniem infrastruktury informatycznej,
- prowadzimy doradztwo eksploatacyjne,
- usuwamy awarie środowiska systemowego,
- prowadzimy bieżący serwis sprzętu i oprogramowania systemowego i aplikacyjnego,
- prowadzimy podstawowe szkolenia informatyczne pracowników (wg potrzeb),
- wspomagamy wdrożania nowych programów,
- współpracujemy z autorami oprogramowania aplikacyjnego i reprezentujemy wobec nich interes Zleceniodawcy.